Followers

31 October 2011

Nak Menang huhu..!

sebelum tu tengok tajuk Scha dah macam ape jekan
hahaha...
contest pertama yang Scha join...


rakan Scha Siti Nurazlinda yang perkenalkan contest ni dekat Scha...Scha sebenarnya Scha x tau nak mulakan entri Scha ni tapi Scha teruskan dengan gambar jelah...
gambar2 nie mybe x bape best bg korg...tp Scha cuma turut serta dlm contest walaupun scha tau Scha x kan menang...asal ayat sedih nie..huhu..
emosi terganggu...

ok lah lupakan kesedihan di hati..
kita teruskan dengan contest ni...




ni lah kawan dunia akhirat Scha iaitu diri sendiri..Scha sayang kawan Scha yang nie...korg paham2 la kan Scha sayang diri Scha n anggap diri Scha sebagai kawan Scha...tp x bermakna Scha x de kawan lah..


scha suka hang out dengan kawan2 scha..diorg memang best Scha sentiasa happy disisi diorg...
teringat pulak kenangan ketika gembira...
tapi x selalu sanagt jumpe sbb lain2 sekolah kan....kitorg jumpe bila cuti sekolah cam 2 ja...
pas 2 hang out kat ts...

yang nie waktu raya tahun 2011...

           ni waktu program Tribute 2 nature...

 ok korang yang kat atas yang gambar ramai2 ni kawan sekolah Scha...
Scha anggap sesiapa yang sudi kawan denagan Scha adalah kawan Scha...:)
ok sekarang kawan luar sekolah @ sekolah luar...
pic x bape jelas lah...
kenangan yang x dapat dilupakan main roller..ingt pandai lah main rupanya hahaha.....asyik jatuh ja...
tahan malu jalah...pape pon diorg best....

jemput minum...^_^

hahaha diorg baru lepas shopping kasut ....
bergadoh ngan org jual kasut 2 sbb x nak duit syiling..hahaha
sib baik org 2 nak p tukar...

last sekali kawan Scha yang korg mesti x percaya gila...

hahaha angan2 mat jenin tol Scha ni....
lantak lah diri Scha yang happy Scha kan...huhuhu
ala kawan angan2 apa salahnya kan...hehehehe
tah pape lah Scha nie...

ok lah penat Scha mengupdate contest nie...lau x menang x tau lah..hahaha x perlu mengharap kerana banyak lg yang lebih elok cantik bombastik lg diorg buat kan....
k lah bye selamat malam n terima kasih kerana sudi membaca...
sila tinggalkan comment anda ye....:)



2 comments:

Siti Nurazlinda said...

thanks for the joining :) Good luck okayy . btw , pilih tiga gambar yang paling the best ya ^^

Schaza said...

thank you