Followers

15 October 2011

Tak Sanggup Lagi Dah.....huhu

waaaaa....
korang peperiksaan akhir tahun yang Scha sedang lalui sekarang ni lambat lagi nak habis....
31 hari bulan akhir bulan 10 baru habis....waaaaa
Scha tak sanggup dah...huhuhu
Blog Scha pon da jadi bosan la bila tak bukak....tapi Scha nie degil bukak jugak.....
sedih la lau Blog Scha jadi macam rumah yang ditinggalkan walaupun tak lama kan...hehe
Scha risau sangat periksa kali ni...Scha buat yang terbaik tapi Scha x mangharap yang lebih....
bila lah periksa nak habis...dah tak sabar nak merdeka untuk tahun ni lah....
tahun depan tak dapat nak merdeka....huhuhuhuhu....tadi pon scha baru lepas menghafal karangan punye format...panjang kot....hahaha tapi Scha gagah hafal deme markah periksa yang elok...
Scha tak de lah pandai macam kawan-kawan Scha...Scha cume usaha n cuba yang terbaik...huhu...Scha x sabar nak tengok cerita-cerita korea yang Scha suka tengok....sekarang ni nak tengok tv kene tahan lau tak melekat depan tv..waaaaaa


korang Scha nak tnye..nufnang tu ape????Scha tgk kat blog orang ada n cantik Scha cuba tapi x jadi Scha tak faham....



hmmm...?????

nukilan Scha




suju...^_^

2 comments:

Aujinz said...

Nuffnang itu adalah iklan yang terpampang pada blog.. kalau blog banyak visitor, lagi cepat duit masyuk..

Schaza said...

owh gitu ek ....duit 2 utk ape pulak???