Followers

13 January 2012

Apabila Kesunyian....

Assalamualaikum...
annyeong...

entri ni macam tak semangat je kan...
tengok tajuk pon..hadoiii
okey tapi kalau sesiapa yang rajin baca entri ni trima kasih banyak-banyak ek...

agak sedih bila kesunyian....
tak tahu la nak cakap macam mana tak terluah....
bila sorang-sorang je akan terasa kesedihan...

so, untuk mengelak dari bersedih dan mengalirkan air mata...
Nabilah pon buat la benda yang Nabilah suka...
untuk menghilang kan rasa sedih....
korang nak tau ke ape yang Nabilah buat....

hhahaaaha macam biasa lah ...
kalau korang bukak blog Nabilah pon korang dah tau...
Nabilah minat kpop ..n artis yang Nabilah minat SUPER JUNIOR....
so Nabilah layan video diorang dalam youtube....

ini je cara Nabilah untuk hilangkan rasa sakit hati , sunyi, n selainnya...
korang pon mesti penah alami benda-benda macam ni kan...
tambah-tambah orang yang putus cinta...
mesti lagi pedih kan....
rasa macam nak lari jauh dari dia supaya hati tak sakit....
banyakkan bersabar lah ek....

so rajin-rajin lah bukak blog Nabilah dan follow...
thanks kerana sudi membaca.....

2 comments:

wardah azhar said...

bykkan bersbar je la shepah..nk wt cm ne..bnda dh jdi..

Schaza said...

thanks syg..:)