Followers

22 January 2012

Sayang Abah Dan Emak Sangat2!!!

Assalamualaikum....
anneyong haseyo.....

korang semua mesti sayang dengan emak dan bapak korang sangat-sangat kan....
tak kira lah emak bapak korang macam mana....
diorang tetap emak bapak korang....
Nabilah bertuah dapat emak dan abah macam ni.....
yang Nabilah agak sedey Nabilah tak de picture diorang diorang....
ada pon dalam bentuk gambar yang orang cuci kat kedai....
lau yang jenis macam tu tak boleh nak masukkan dalam netbook nabilah ni...
kene scan baru boleh...huhuu

tadi Nabilah ikut emak dan abah pergi Tesco beli barang sebab barang dapur dekat rumah dah habis....
lepas habis beli barang kitorang pon turun lah nak balik....
tiba-tiba Nabilah nampak abah tengah tengok kamera  .....
so Nabilah pon join lah tengok tak harap pon abah nak beli....
mula-mula abah cakap kat cina tu nak tengok-tengok dulu....
dalam tengok-tengok tu tiba-tiba abah nak beli pulak....


thanks abah....
gomawo aboujie....
saranghae-o!!!!

2 comments:

Siti Nurazlinda said...

wahh ~ untunglah dapat Nikon :))

Schaza said...

hahaha...
alhamdulillah walaupun x dpt nikon yg org skang idam2kn ni pon syukur lah...