Followers

18 January 2012

Dulu Benci Sekarang Suka!!!

Assalamualaikum....
annyeong...


mood hari ni tak berapa happy lah....
macam-macam benda terjadi kat sekolah tadi....
ok korang penah tak benci seseorang yang berlainan jantina....
mesti pernah kan...tapi Nabilah tak pernah lah ok...
Nabilah nak nasihatkan dekat korang lah....
jangan benci seseorang yang berlainan jantina.....
sebabnya kalau korang benci nanti korang akan suka..
sama lah jugak dengan sentiasa bergaduh...
n orang disekeliling pulak akan meluat dengan sikap macam tu...
jagalah diri korang elok-elok...
jangan suka gaduh dengan orang lain jantina o senang cerita tak payah gaduh..
lagi senang kan....
kalau rasa ada nak luahkan apa-apa tu tak payah lah luahkan kat orang...
lebih baik luah kat emak o bapak korang...
so,,
jangan...
jangan...
jangan...
nanti korang akan tersangkut dengan orang yang korang suka bergaduh o benci...
so,, 

moralnya....: korang pkir-pikirlah ek....
benci bertukat suka