Followers

05 November 2011

Aidil Adha & beday..


salam menyambut Aidil Adha kepada semua muslim di dunia ini...
haha gembira ja Scha ni..huhu
x tau nak cakp lah...
ok seperti yang korg tau kita akan sambut Aidil Adha setiap tahaun kan..mesti mcam2 peristiwa yg korg alami kn...
hahaha Scha x de peristiwa mcm 2 peristiwa Scha duduk rumah je...
tgk tv..hehehe...
dah 2 kwn2 Scha balik kpg sape yg nak dtg rumah Scha kan...
Scha pon lagi malas nk berjalan pulak dah...
pape pon Selamat menyambut Aidil Adha pada tahun 2011 ini....



ok sekarang Scha nak terima kasih banyk2 pda rakan2 fb & rakn2 Scha yang 
wish bedy Scha..hari ni beday Scha korg tau x....
huhuu..2 org je kawan Scha yg wish kat Scha...
yg ramai 2 dalam Fb..huhuuhu
sedihnye..pape pon Scha happy je...^_^
x de sape nk belanja Scha KFC ke hehehe...
semangt Scha tulis entri ni pada pgi Aidil Adha...
hehehehe....Scha dah 16 tahun dah...dah bukan budak2 lagi....
haa umur dah cukup boleh amik lesen hahaha saat yg di nanti2 sudah tiba...
x sabarnye....
pape pon trima kasih banyak2 pada korg yg wish dekat Scha ek....
jasamu dikenang...^_^


Schaza..^_^

2 comments:

lovely lolipop said...

appy bufday.. soe3 aq lpe... soe sesangat

Schaza said...

huhuhu..sedey tau x..
pape pon thankss :)