Followers

18 December 2011

Cinta sudah tiada di Hati

Assalamualaikum...
anyeong haseyo...

tajuk entri ni agak sedih kan...
korang rasa camne???
sume orang penah rasa cinta kan....
n sepatutnya perasaan tu takkan berhenti tapi...
bagi Scha...hati Scha betul-betul dah tak ada rasa cinta....
bagus ke benda ni???
erm Scha tak tau lah...

Tapi Scha seronok bila hidup tanpa masalah....
Scha suka hidup dalam keadaan gembira..
Scha tak tahu Scha patut tulis ni ke tak....
kadang-kadang bila bersendirian akan terasa sangat kesunyian....
tapi tak boleh nak buat pape...
mungkin takdir ni ada hikmahnya...

Kita tak tau jodoh kita dengan siapa..
Scha hanye menunggu jodoh itu tiba....
tak perlu kita cari sekarang....
zaman budak-budak memang seronok dan kita tidak pikir apa-apa...
jadi korang pikir-pikirkan la sebelum memulakan....
zaman budak-budak memang seronok..
bila dah besar macam-macam ada berlegar di otak kita...



cinta yang seronok dan bahagia ialah cinta yang sah....

salam
anyeong...

5 comments:

DIDIE BAHAZIM said...
This comment has been removed by the author.
DIDIE BAHAZIM said...

cinte....ade ape gn cinte scha....hm...cinte sjati kan wujud bila dah kawin nti..tuk psgn yg akn hdp gn kte smpai akhir hayat....
jgn la bcinte xkena time...bila dah btol2 mase die baru bnde ni bleh diambil kira...cam kdd,pngn cinta pertama...jd jiwakosong...lara...smpai skang...wlaupn dah blalu 3 4 tahun dah....msih xleh nk syg org laen,msukkn someone lain lam hati spnuhnye lpas die...hmmm im hanging....lg sedih kan?

Schaza said...

btol 2....
yg pnting tumpukn pljrn...
2012 thn pnting buat Scha
mnddki SPM...
:)

DIDIE BAHAZIM said...

hye scha....kdd slalu travel taping sorg2...hr ni kdd nk g taiping lg...hr ni klo scha free bley jmpe kgsi2 crite..... cantact la kdd 0179159398..pas amek dlete taw...hehe kdd nk jln2..taman tasek taiping,bukit merah..... :)

Schaza said...

wah nak ajk Scha hang out ke???
Scha takde kredit la sory ek..
Scha dah lama tak topup...
nnti Scha topap insyaallah kita contact yaa...
thanksss...