Followers

17 December 2011

"HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II "


Assalamualaikum...
anyeong haseyo....
^_^

Hari ni Scha nak join contest yang ni pulak..^_^
seperti yang tertera di tajuk...
jom lah join ramai-ramai...
kalau nak join KLIK SINI....:) klik jangan tak klik...
tau tau tau....




menawan tak senyuman di banner ni..
menawan kan kan kan...^_^
haaahaaahaa....
kalau korang nak tau Hafiz Zainal ni penyanyi Scha pon baru tau....
klik sini nak dengar....
klik tau klik!!!!
sedap jugak suara dia...dengar tau...

pas tu spe yang ade twiter tekan sini tau..
twiter...follow tau...
kita popularkan lagi Hafiz Zainal tau....


okey la tanpa membuang masa....
nak tengok tak...
tak yah la...
tak yah la...
eh eh eh eh...heheeeehe....



wokey ni lah Scha....^_^
peace...

wah nak kene jawab soalan lah pulak...
ok jawapan-jawapan nye..

1. Scha rasa lah senyuman Scha dalam gambar ni mahal sebab dengan jujur Scha jawab Scha tak suka senyum saja-saja...Scha ni dalam kategori tak suka senyum sangat lah....
tak percaya tengok ni...


2. Scha berminat untuk join contest ni sebab saja-saja..hehehehe...dan mana lah tau ada rezeki....Scha tak pernah menang contest yang Scha join....

3. firts impresion orang yang pakai braces?? erm bagi Scha lah Scha tak ada impresion....tak salah orang nak pkai braces...biar jelah kan....

Scha harap jawapan-jawapan Scha menarik hati HafizZainal...^_^
jangan lupe like ni tau please!!!
semoga Hafiz Zainal berjaya ya...
teruskan minat dalam nyanyian...

manusia yang kene vote Scha
.
.
.
.



semoga Scha berjaya...
fighting!!!

anyeong....



4 comments:

Cik MataKuyu said...

tq tag..kalau tak bizi yuu join sekaki :)

✿Ummi Myra✿ said...

tengs tag akak, tp akak xdpt nk join,bz sikit hihi btw good luck dear :)

Schaza said...

wemcome cik matakuyu..:)

Schaza said...

kak ummi tak pe x join vote utk Scha yee...:)