Followers

08 December 2011

Rindu Korang Sangat!!


anyeong haseyo...
dah lama tak menaip...
contest pon dah tak ada buat masa ni...
bosan sangat...bila online facebook kawan-kawan tak ada...
sakan diorang cuti kan..:)
mybe buat kerja sekolah kot kan...:)
rindu kat diorang sangat...
tahun depan dah form 5 aigoo!!...
pape pon lepas Spm korang mesti ikut haluan masing-masing kan...
its ok kta boleh contact-contact kan
walaupun scha ni terlalu rajin lah sangat nak messege korang kan...
dah lama scha tak topup...yela duit poket tak dapat huhuhuhuhu...:)

pape pon saranghae korang sangat-sangat....




saranghae korang sangat..

scha mintak maaf jika Scha ada buat salah ngan korang ek...
kadang-kadang kita bergurau...
ok lah 
anyeong....






4 comments:

fazrulnoor said...

Wah gambar rmi2

Schaza said...

ni sume wktu kitorg hang out same2...:)

cik keyra said...

syepah. keterang bkn uat on keje kolah. bwu na uat.. kuang3..
xde uat sala on.. n dah maapkan dah..
miss u to dear,.. :)

Schaza said...

hik hik..
miss u 2 syg..:)